Home

Eten is hip. Van tv-programma’s over gezondheidstrends tot moestuinieren: alles wat met eten te maken heeft, de wereld is ermee bezig. En hoe onhip het wel niet is om met de mainstream trend mee te gaan, ik doe gewoon KEI hard mee.

Waarom? Wel, net zoals al die andere foodies, ben ik gewoon dol op eten. Dan heb ik het over eten als werkwoord, maar evenzeer als zelfstandig naamwoord. Ik ontdek en proef graag nieuwe smaken. Ik hou ervan om gerechtjes te creëren en die dan te delen met vrienden of familie, want eten is delen, toch? Ik schuim graag marktjes af naar nieuwe ingrediënten en ik ontdek graag de smaken van andere culturen. Ik ben ontzettend geïnteresseerd in gezonde voeding en geloof dat je met je voeding een pak vervelende kwaaltjes kan elimineren.

Ik eet graag, ik proef graag, ik kook graag, ik deel graag, en… ik schrijf graag. Dus doe ik gewoon even KEI hard mee aan die andere hippe trend: een blog maken. Twee van mijn hobby’s in één: daar gaan we.

Geef een reactie

