Home

Ik hou van pop-ups. Het is een laagdrempelige manier voor ondernemers om zich aan de wereld te tonen, om het te wagen in de ondernemerswereld. Een week of twee, drie proeven van de business waar je nog net niet definitief in wil stappen.

pop up

Hier in Antwerpen is het een komen en gaan van zulke pop-ups. Elke week popt er wel een koffieshop of modeontwerper op, om 2 maanden later weer vervangen te worden door een product designer of andere creatieve ziel. Het geeft de stad iets bruisends, er valt altijd wel iets nieuws te ontdekken.

IMG_20141010_144835

En nu is er de Pop Up Class, een plek waar ondernemers elkaar ontmoeten en starters elkaar steunen. Een plek waar sprekers luisteraars inspireren en waar ideeën geboren worden bij een koffie of een pint. Een erg fijne plek ook, mijn vaste hang-out voor een week. Vorige week ontdekte ik de Pop Up Class, en een dag later stelde ik er mijn Instant Noodle Pot en verse ijsthee voor. En nu staan ze daar, mijn eigen Soppa Fest producten, te kijk en te koop. Een beetje zoals mijn eigen pop up binnen de pop up. Het is het begin van iets moois, er borrelt iets, Soppa Fest beweegt.

IMG_20141014_190259

Instant noodles dus. Ze worden geserveerd in een pot, je doet er enkel nog kokend water bij en twee minuten later kan je beginnen slurpen. Ik hoor je denken: ‘Aïki was je voor’. Helemaal waar, maar deze zijn vers. Vers en gezond. En natuurlijk lekker.

Ik hou het recept nog net even voor mezelf, kom eerst eens langs om te proeven ;-).

IMG_20141013_181524

Pop Up Class
Campus Opera
Frankrijklei 1, Antwerpen

10u-22u30, nog tot 17/10

http://popupclass.be/

Geef een reactie

